ServiceMind Index kundundersökning mäter ditt företags servicegrad och vad dina kunder tycker om er service och deras förväntan. Verktyget hjälper dig att ta nästa steg i arbetet att öka era medarbetares servicemedvetenhet som ger ökad förståelse för service och hur den kan öka konkurrenskraften och lönsamheten.
För att kunna mäta vad dina kunder tycker om ert bemötande och service svarar kunden på 13 frågor, via mail, sms eller skannad QR-kod, som genererar servicegrad. Frågorna har olika vikt och värde. Frågorna har tagits fram i samarbete med ett 40-tal namnkunniga personer inom restaurang- och hotellbranschen och Restaurang- och hotellhögskolan, Campus Grythyttan-Örebro Universitet.
Du får alltid en månadsrapport där du i detalj upptäcka styrkor och svagheter i ert servicearbete och hur de förändras över tid. Du får också reda på er servicegrad som du kan jämföra med ett index och med er tidigare servicegrad.
Kontakta oss så berättar vi mer!
Vid frågor som berör oss, börja med att besöka vår FAQ (Frågor och svar)