Om oss

Vi brinner för god service och att göra folk mer ServiceMinded. Tillsammans vill vi öka medvetenheten och insikten om servicens betydelse och möjligheter samt höja dess status på ett enkelt och nutida sätt.

Vår metod att nå målsättningen är att erbjuda våra kunder verktyg ServiceMind Index som identifierar och mäter service samt skapar en stark drivkraft och möjlighet till ökad servicegrad, rådgivning och konsultation.

Läs mer om våra tjänster här.

Teamet

Bicke Naglo har över 30 års erfarenhet från restaurangbranschen och drev under nästan 20 år Restaurang Naglo och Naglo Vodkabar i Stockholm. De senaste åren arbetar Bicke som konsult med inriktning som rådgivare inom service, organisation och ledarskap och som föreläsare. Exempel på uppdragsgivare är Grythyttan - Örebro universitet, Systembolaget och hotellkedjorna Scandic och Marriott.

Malin Looft Nyquist har över 25 års erfarenhet inom medie- och PR-branschen som affärsområdeschef-, PR-konsult, event manager och projektledare med inriktning på både strategisk och taktisk kommunikation och marknadsbearbetning kombinerat med operativt arbete. Malin har bland annat ansvarat för Restauranggalan, Årets Servitör, Pizza-SM och FastFood Awards.

Har du funderingar och frågor kontakta oss.