Om oss

Med drivkraften för och ett brinnande intresse av att öka folks medvetenhet och kunskap kring servicens kraft och betydelse grundade Bicke Naglo och Malin Looft Nyquist ServiceMind Index 2018.  

ServiceMind Index är ett fristående och oberoende tjänsteföretag som erbjuder ett digitalt undersökningsverktyg som identifierar och mäter service- och servicegrad hos verksamheter och medarbetare och synliggör betydelsefull information som ger ökad servicemedvetenhet och förbättrad service hos såväl företag som medarbetare.

Vår metod för att uppnå djupare kunskap om service och förstå kunden är baserad på 13 unika frågor som är viktade och generar servicegrad. Frågorna har tagits fram av ett 40-tal serviceproffs inom hotell- och restaurangbranschen och Restaurang- och hotellhögskolan, Campus Grythyttan-Örebro Universitet.

Som komplement erbjuder ServiceMind Index rådgivning, skräddasydda utbildningar, kurser och föreläsningar i service.  

Bicke Naglo har drygt 35 års erfarenhet från restaurangbranschen och drev under närmare 20 år Restaurang Naglo och Naglo Vodkabar i Stockholm. I dag är Bicke bl.a. konsult, inom restaurangdrift, service, organisation och ledarskap samt anlitas som föreläsare.

Malin Looft Nyquist har drygt 25 års erfarenhet inom medie- och PR-branschen som affärsområdeschef-, PR-konsult, event manager och projektledare med inriktning på både strategisk och taktisk kommunikation och marknadsbearbetning. Malin har bland annat ansvarat för Restauranggalan, Årets Servitör, Pizza-SM och FastFood Awards.

Har du funderingar och frågor kontakta oss.

ServiceMind Index personuppgiftspolicy, GDPR