Nyheter

Här presenterar vi nyheter om oss och vårt ServiceMind Index. Dessa nyheter kan du även få direkt i ditt  informationsflöde på Facebook. För att det ska ske krävs bara att du besöker vår Facebooksida och gillar den. 
Den hittar du här>>>


 

ServiceMind Index vill öka kunskapen om servicens och bemötandets betydelse, utmaningar och möjligheter och har därför ställt frågor till några av Sveriges främsta matsalsproffs. 

Läs Jens Dolks svar på fem frågor om bemötande och service. Jens Dolk, skribent, författare, sommelier och ägare K-märkt Garnisonen, K-märkt Epicenter & K-märkt Patiserie & Bageri på Teatern och Bokcafé.

ServiceMind Index vill öka kunskapen om servicens och bemötandets betydelse, utmaningar och möjligheter och har därför ställt frågor till några av Sveriges främsta matsalsproffs. 

Läs Johan Anderssons svar på fem frågor om bemötande och service. Johan Andersson är projekt och event manager hos Mathias Dahlgren.

ServiceMind Index vill öka kunskapen om servicens och bemötandets betydelse, utmaningar och möjligheter och har därför ställt frågor till några av Sveriges främsta matsalsproffs. 

Läs Hugo Halls svar på fem frågor om bemötande och service. Hugo Hall är matsalschef, Operakällarens matsal.

ServiceMind Index vill öka kunskapen om servicens och bemötandets betydelse, utmaningar och möjligheter och har därför ställt frågor till några av Sveriges främsta matsalsproffs. Först ut är Gustav Cansund, vinnare Årets Servitör 2016, servitör på Restaurang Familjen i Göteborg och Vice Ordförande Svenska Sommelierföreningen Västra Sektionen.

Den 2-4 februari deltar vi på Sjömässan som arrangeras av Svensk Cater. Vi kommer att föreläsa under temat "Öka servicegraden" vid tre tillfällen och delta på mässan som äger rum på bildäcket. Ska bli otroligt roligt och spännande att träffa så många från restaurangbranschen och höra hur de arbetar med service.